Ústna voda

moj  muž  mi  uz  mesiac  pili  uši   aby
ok  troška  času   za  5  minut hotová   vec  problém  u mna  je  najst  ten  čas 

  som  mu  ju konecne  urobila!!!. .
ok  co  potrebujete  inšpirovala   som  sa  ústnou  vodou s lekárne    obsah   ustnej  mi stačil   a  dal  znova  nápad. .
Takže
2g  lecithinu   sójového
3 g  glycerinu
5 g  ricinoveho  oleja
do  toho  hydrolaty  ja  som  dala  matovy  harmancek   čistú   šťavu   aloe  vera a  ciste  kedze  mi lahko   krvacaju  ďasná. ..
2  kvapky propolisu  v glycerin alkoholovom   macerate.
spolu  asi  do  200ml 
oridat  40 g  xylitolu
vsetko  zohriať   v bain marie  a  mixovať    všetko   spojené   vytiahnut z  ohňa   a  stale  miešať   az  do  vychladnutia..
do  toho pridať.
max  10  kv  silic  vyber  mate  rôzny.
mata  .
klincek
mata.
citron.....
16  kv  konzervantu  u nas   grafruitove kvapky...
pokial  je  to pre  vas  silne  rozriedit  este  1ku  1..
pre  deti  pridat  jemnu  arómu  jahoda  lalina  čisto   alimentarnu!! nato bacha

Komentáre

Obľúbené príspevky