Vegan čokoládové Brownies.

ÚPLNE  DOKONALÉ  ČOKOLÁDOVÉ  BROWNIES   Z KARFIOLU.


Áno   Áno    Z  karfiolu    nikdy   by  som  neverila   ale  dá  sa .
výhoda  sú plné Vegan   A   pre  deti a ľudí alergických na  mlieko vajcia   gluten 😉. .
chuťovo   dokonale . .

400g karfiolu   ktorý  treba   uvariť nad parou   do mäkka.

120g   orechov  ja  som  dala   pol na pol pecan A   kešu   orechy. .

30g raw  kakao

70g  kokosového cukru😉  môžte  kvalitný  trstinovy   vtedy   asi 50 g stačí

1 lusk Z vanilky. .

2 polievkové lyžice  kokosaku.

1 veľká čajová lyžica  škorice. .

70g  múky. . Ja som  dala  pol na jahly  múka  A  ryža  celozrnná  vy môžte inú  bez lepku😉
štipka  soli.

1  polievková  lyžica  na mletého   ľanu  alebo vláknina  Z ľanu
  ja  som použila vlákninu Z ľanu

A na  ganache    na vrch  klasika rawacky.
1/2  agave.
1/2 kakao  raw..
1/4 kokos ak všetko vyšľaháme. .


 karfiol nad  parou  uvariť  A nechať  postáť  10 minút

 potom dať do mixéra
a
 pridáte 2  plné lyžice  kokosaku  vymixovať  chuťovo  ako šľahačka

pridáte   zvyšok múky  ľan. kakao.cukor štipka soli    a  vyšľaháme. . Na koniec  nasekané  orechy    ..
5 minút  práce  rychlovka. ..

dáme  do vyhriatej  rúry na  160°C

pečie sa   asi 30 až  40 minút. .

pokiaľ máte horko vzdušnú  tak  160°C  30 minút  stačí

necháte vychladnúť   à  ozdobte hore  ganache ..
nechajte dobre vychladnúť  než   začnete konzumovať   hlavne  deťom  ani slovo  že  je Z karfiolu  ..Až  po  Z jedení .lol. ....

čakám  na  vaše   reakcie  je  to  úplná  mnamka A  nízko   kaloricka







Komentáre

Obľúbené príspevky