Propolisaky

Asi  jeden s najobľúbenejší  vecí ktoré  sa Vám  odo  mňa  osvedčili  moje  propolisaky.
Recept  som  vám  davala no  zopakujem  znova.
Tento  je  uplne  klasicky  jednoduchý.
100g medu
50g cukru ja  davam  hnedý kvalitný
50g vody.
Všetko variť  do  150°C.
Zastaviť  var 1 polievkovou lyžicou  šťavy z citronu
Pozor  bude striekat  zmes  je  extremne  horúca.
Miesat  po  2  minutach  ked  vychladne  zmes  primiesajte  20 g  propolisovej  silnej  tiktury.
Dobre  vymiesat  do  toho  pridajte  15  kv max silic.
Ja  davam  citron.tymian a  thujanol.
Manuka  a  levandula.
15kv  spolu!!!.
Osobne  este  davam  aj  acerolu  cisty  prášok  spolu  Všetko  vymiešame  a  vlejte  rýchlo  do  silkonových  nádob  na ľad  alebo  malé na výrobu  domácej  čokolády  vychladit.
Môžete držať v ľadničke  alebo  v mrazáku..
Vyskúšajte  overené  mnohými   bolesť  hrdla  bude  rýchla  minulosť  ako  aj  začiatočná  angína.
Čakám  na  vašu  odozvu.

Komentáre

  1. Erika prosim ahoj, dosli nam propolisaky, chcem vyrobit, kedze mi nic ine nezostava, pre deti kolko propolisu a olejov pre 3 rocne. Dakujem

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky