Melonové mydlo s bambuckym maslom

 Normálne  sa  hanbím  ale  času  je  málo  a  za  chvíľu  dovolenka.
zistila som  ze  mame  málo  sprchacov  na  dovolenku.
tak v rychlosti len tato  alternativa rýchla  spoľahlivá  ekologická a praktická.
Keď ze  ideme o  týždeň  klasické  mydlo  uz  nevyrobim  treba  min 4  týždne  na  dozretie  klasickým  spôsobom  tento  je  rýchly  a  zvládne  aj  novic.
Čo  treba
Melt &Pour  zmes  ktora  je  hotova  staci  ju  len  roztopiť  pridat  správne  proporcie  a  mate  za   chvíľu  mydlo.
ja   som  použila  túto  ako  na  obrazku  bio  kvalita bez  chemie.
zvysna   šťava  z melonu  aj  semiacka  vymixovat  a  prepasirovat.
bambucke  maslo.
silicu  alebo  parfem  alebo  nič  budete  mat  jemnu  vôňu  melonu.
konzervant
včelí  vosk
a  práškové  mlieko. .

100g Melt&pour
10g bambucke
10g šťava z  melonu  zbytok ktorý  normálne  vyhadzujete
5g práškové  mlieko
2g parfemu
1g  cosgard konzervant

Okrem parfemu  a  konzervantu.
všetko  do nadoby  vodná  lazen.
Všetko  sa  musi  uplne  roztopiť. 
Ked  je  všetko uplne  hladko roztopene pridáte konzervant  parfem a  okamžite  nalievat  do  foriem.
.
date  do  mrazaka na  par  minut  a  uz  len vyklopit  nechat  postat  2  hodiny  na  vzduchu  vaše  mydla  su  hotové   jasné  nie  je  to  ako klasický  sposob pracný ale  verte  mi  každá  to  zvládnete. 
Nádoby  ďalšia  vec  nepotrebujete  investovať  majetok  dobre  umyte  kelimky  od  jogurtov a  vysuste  a  máte  nadobu  mne moje  formy moj muž stratil pri sťahovaní  mam  uz  málo  takže  pouzila  som  hore  ak9 na  fotke  vidno  fľaše  od  mlieka  odstrihla  som  vrch  nechala  4 cm  spodok  a  voilà  mate  formu  za  nič. .
Čakám  na  vaše  skúsenosti  nápady. 







Komentáre

Obľúbené príspevky