Jednoduchý sirup Z bylín A propolisu pre deti aj dospelych

 Moje propolisaky  sú  na 100% úspešne  à  účinné   ale niektoré kočky  píšu   že  deti   stipu.
U nás  doma   máme Maroda má  angínu   A necely 3   roky.
Nechce   nič   A  chalani   tiež začali   pokaslavat.
Osobne   nemusím   klasické  sirupy   ktoré  sa  dlho  varia  varia na  môj vkus plné cukru A  varom sa všetko   zničilo.

150 g vývar  Z škorica.  materina  dúška. A prvosienka

150 g kvalitný med..
Za seba  manuka
10g  tinktura  kapucínov
20 KV  extrakt S grafruitovych KV
10 g acerola.
1g  guar.púder   prírodná   želatína
5 g propolis  extrakt

OK takže  ako  to  urobiť   bez  varenia   A bez  silic. .


Jednoducho   od  oka  som  dala   vodu  asi  200 ml 4 škorice   do  nej a  zakryla  a nechala  vrieť   min  10 minút  na slabom plameni.
 na  konci  som dala  po veľkej  lyžici   materina dúška  a prvosienka
Zakryť a nechať  postáť   aspoň 10  minút. Bez varenia

Precedit  po 10  minútach  mne vyšlo  150  ml presne  na  váhu do toho
 1g Guar pudru   výhoda za studena či za  horúca   krásne   zhustne.

Dobre premiešať   pridať  rovnaké množstvo   medu.dobre premiešať.

10 g acerola pudru.

6g čistého extraktu bez  alkoholu  propolis
Môžte aj lyžicu  peľu.

10 g  extraktu S kapucínky

20  KV extraktu Z grafruitovych semien  atb a zároveň konzervant.

Ja    som  pridala  ešte  môj vlastný   hydro alkoholový extrakt Z tymianu.
A rozmarínu   à  echynacea.
Nemusí  byť 😉
A 2 KV estragon silica.
A   1 kv bobkový  list.

Textúra  dokonalá   ako  varenými sirup.
Chuť     pre mňa super  med  zabil všetku  horkosť   syn ukázal   že  súper  takže  sirup  za  20  minút  zbuchany..






Komentáre

Obľúbené príspevky