Partenariat Cristine


Cristine je  moja   čarodejníka   S  rastlinami   dokáže   všetko.
Veľa   má  naučila  A teraz  mám   za  úlohu   vyrobiť  Z  jej  výrobkov   kozmetiku.
Keďže   dnes  som  vedel vyrábala   na  zákazku   použila   som  jej  neskutočne  végétale  extrakty  à  emulgátor.

Vznikol  Z  toho   neskutočne ľahký   A  hydratačný   anti age  krém.

Voda minerálna Evian 22g
10 g  hydrolat  ciste  à  aloe vera
Domáca  mucilage  Z  morských rias a  aloe vera.  20g
2 g púder proteíny  konope.
2 g xylitol
1g manuka
3 g naturopathy

Olejová  báza
5g  olej Z červenej   slivky
4g malinový olej
3g tucuma  maslo
2 g  coco silicone
3g olej  Z  argan

3g GSC
0.5G VE
1.5 g alc cetearylique
1g plumémul

3 fáza. .
10g  olej Z vločiek.
3 g Z divokej figy
10g   slimáci sliz.
2g bredes de ma fane
2g extrakt  Z peľu.
1g ciste   extrakt.
2g vitamín B5 tekutý
0.8 g conservant.
5 kv  ruža
5 kv ružové drevo silica.
2 kv ciste  silíca
Dokonale  vyšľaháme  vznikne  neskutočne ľahký   A  hydratačný   krém  .








Komentáre

Obľúbené príspevky